24 Şubat 2014 Pazartesi

Merhaba Yazısı..

Merhaba.

Blog kullanmayan ben kalmıştım, en sonunda bende kullanma gereği hissettim ;) Bundan sonra elimden geldiğince faydalı ipuçları ve naçizane bildiklerimi sizlerle paylaşmaya çalışacağım. Neden blog kullanma gereği hissettiğime gelince; VirtualBox programında oluşturulmuş Disk Dosyalarının (*.vdi) genişletilmesiyle ilgili İnternet'te biraz debelendim. Ve sonuçta shiftdelete formunda aradığım cevabı bulmuştum. Ancak cevap eksikti. Bende eksik olan kısmı kendim tamamlayıp uyguladım ve bu formdaki yorumlara ekleyeyimde herkes faydalansın istedim, ne fayda :) Bu bilgiyi gönderemeyince işte bu saatte bir blogda ben oluşturayım ve bu tür paylaşımlarımı herkesle paylaşma imkanım olsun istedim. Olayın özü budur. İnşallah beni yalnız bırakmazsınız. Herkese sevgiler saygılar.

Durali Kiraz
Yazılım Geliştirici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder