25 Şubat 2014 Salı

Kapatmadan önce bir dinle bak..:)

APTAL BILGISAYAR
Hepimiz duymuşuzdur, bilgisayar aptaldır lafını. Gerçekten de aptaldır; her seferinde aynı işi yapmak için açarsınız ama o hiçbir zaman sizin yerinize yapamaz, sizin komutunuzu bekler . Eğer bilgisayar aptal olmasaydı, yani azıcık akıllı olsaydı ne olurdu? Ne olacağını kestirmek zor ama kapatılırken ne düşünebileceğini bazı arkadaşlar bizim yerimize yorumlamış;


Bilgisayarı gerçekten kapatmak istediğine emin misin? İstersen bekleme moduna alayım kendimi. Yarım saat sonra açmak isterseniz beni uğraştırmamış olursunuz.
Kah güldük, kah eğlendik. Yeri geldi üzüldük, yeri geldi sevindik ancak her güzel şey gibi bu oturumun da sonuna geldik. Nice oturumlara...
Beni böyle istediğin gibi kullanıp işin bitince kapatamazsın, asıl ben seni kapatıyorum!
Kapatıyorsun demek ha! Tamam kapat ama şunu da bil ki, bir sonraki oturumda bazı şeyler bıraktığın gibi olmayabilir .
Bugünü de kazasız belasız atlattın, hadi bakalım...
Şimdi kapanıyorum, ama kullanırken sarfettiğin sözleri unuttum sanma. Y eni bir oturumda sorarım ben sana!
Ne! Kapatıyor musun? Daha karpuz kesecektik... Oturum süresince bir hatamız olduysa affola. Şimdi bilgisayarınızı kapatabilirsiniz; nereye isterseniz oraya... Hepsi bu kadar, dağılabilirsiniz!

Sudo Dergisi Eylül 2009 sayısından alıntılanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder